2013. 04. 15.

A masszázs gyógyír a test és a lélek számára

A masszázs nem csak az izmokat lazítja el, felfrissíti a bőrt és a vérkeringést, csodálatos hatással van az idegrendszerre is, oldja a stresszt.

Gano Massage Oil
A DXN megalkotta a Gano Massage olajat, mely forradalmian új frissítő masszázst biztosít.

A legjobb minőségű pálma olaj és Ganoderma kivonat tartalmával minden masszázs kitűnő kelléke. A pálmaolaj gazdag E-vitaminban, ami egy erős antioxidáns, mely képes csökkenteni a kártékony szabadgyökök számát a testben. Kortól és bőrtípustól függetlenül használható. Alkalmazható továbbá kisebb sérülések, égési sérülések, izomgörcsök esetén.

Mivel természetes alapanyagokból készült, naponta alkalmazható akár érzékeny bőrre is.
A DXN Ganodermás masszázsolaj már Európában is elérhető. Webáruházunkból megrendelheted >>>>>

Saját tapasztalatom:
Már alig vártam, hogy megjelenjen az európai piacon a ganodermás masszázsolaj. Több külföldi ismerősömtől hallottam, milyen csodálatos hatása van. Elsők között vettem, hogy mihamarabb kipróbálhassam. Hazavittem, és az egész testemet bekentem a fejem búbjától a lábam ujjáig. :) Igen, a fejbőrömre is kentem, mert a haj fényét, erejét is visszaadja.

Másnap újra meg akartam ismételni a kezelést, azonban meglepődve tapasztaltam, hogy a flakonból sehogy nem tudtam kicsalogatni az olajat. Gondoltam, rajtam nem fogsz ki, elővettem egy spatulát, és a szükséges mennyiséget kiszedtem. A tenyeremben csodálatosan megolvadt, kenhetővé vált. Pár munkatársammal az eset után tapasztalatot cseréltünk, és ők is hasonlót tapasztaltak. Már kezdtem örülni, hogy az én flakonomba valamilyen véletlen folytán több ganoderma kivonat került - amit egyáltalán nem bántam - csak azon gondolkodtam el, hogy fordítom ki a flakont, ha már fogytán lesz az olajam. Megosztottam tapasztalatomat a gyémánt vezetőmmel, - aki az évek alatt óriási tapasztalatot szerzett a termékekről is - és az ő javaslatára egy rövid ideig a meleg tenyeremben tartottam a flakont, hát igazi csoda történt! Egy pillanat alatt ismét folyékonnyá vált az olaj. Ekkor néztem utána az interneten, hogy mit is kell tudni a pálmaolajról, és azonnal kiderült, hogy a lakásunkban mért 19 C fok szobahőmérsékleten miért viselkedett így az olaj.

Leírom ide, hogy Te sem lepődj meg, ha hasonlót tapasztalsz:

A pálmaolaj, pálmazsír az olajpálma húsából vagy feltört magjából nyert zsiradék. Színét karotin tartalma adja, ami a sárgától a vörösbarna árnyalatig ismeretes. Frissen sajtolva ibolya illatú, jellegzetes, aromás ízű. Huzamosabb ideig levegőn tárolva íze és szaga avas jellegű lesz, színtelenné válik. A pálmaolaj 30-37 C fok között, a pálmazsír 20-24 C fok között olvad. Fogyasztható zsiradékként és szappan, kozmetikai szerek készítésére használják.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése